אז תכננתם כבר את כל הטיול שלכם. בניתם לעצמכם תוכנית מדוקדקת לכל הימים, וידאתם שאתם מגיעים לכל האטרקציות השוות, בדקתם את המסעדות הכי שוות באזור וסגרתם גם מדריך מקומי שיוכל להוביל אתכם למקומות שרוב התיירים לא מגיעים אליהם. נשמע שהטיול שלכם די סגור, אבל מה עם כל הדברים שצריך להביא? איך אתם מתכננים לקחת, ויותר חשוב לשמור, על החפצים הכי חשובים לכם?

אנחנו ב-Happy Hempy רוצים להציע לכם מוצר שכנראה שמעתם עליו בעבר, אבל כנראה שלא חשבתם עליו כפתרון המושלם לטיול שלכם הפאוץ'. כן כן, אותו מוצר שזכה לתהילה מחודשת בעקבות השיר המצליח, יכול להיות ההברקה של הטיול. בכתבה הזאת אספנו לכם את כל הפרטים על הפאוצ'ים שלנו ונסביר לכם בדיוק מה הופך את הפאוצ'ים שלנו לפריטים המושלמים לטיול נוח.

 

גודל קומפקטי

אחד הדברים הכי מעיקים בטיול בחו"ל הוא הצורך להתחשב במקום, במיוחד אם מדובר בטיול ארוך. תהליך האריזה יכול להיות מאוד מעייף, לכן כדאי למצוא פריט אחד שיאפשר לכם לקחת את כל מה שאתם צריכים, קרוב אליכם, ובלי להכביד על המזוודה. כל הפאוצ'ים שלנו מגיעים בגדלים קומפקטיים ונוחים, שיאפשר לכם לקחת אותם לכל מקום מבלי להרגיש כבדים.

בטיחות מקסימלית

בדרך כלל, הלקוחות שלנו שבוחרים לרכוש פאוץ' שמים בו את כל הדברים החשובים הטלפון הנייד, כסף מזומן, פרטים מזהים, תמונות של אנשים קרובים או כל דבר אחר שחשוב להם שיישאר קרוב לגוף וללב. על מנת לוודא שכל אלו לא נעלמים או חלילה נלקחים, חשוב להשתמש במוצר שיגרום לכ ם להרגיש בטוחים. כל הפאוצ'ים שלנו מגיעים עם כמה תאים, חלקים פונים אל גוף הלקוח, ובסגירה באמצעות קליפס, כך שתוכלו לשלוט בפתיחה ובסגירה של הפאוץ' ולדעת בדיוק מתי הוא עליכם ומתי לא.

בדים חזקים ועמידים

כל המוצרים שלנו, לרבות הפאוצ'ים, מיוצרים מבד ההמפ. ההמפ, או בשמו המוכר יותר קנאביס, הוא צמח שאינו מיועד לצריכה עצמית אלא משמש תעשיות שונות כחומר גלם איכותי. אחת התכונות הבולטות של בדי ההמפ היא העמידות שלהם, פי שלוש מאשר בדי כותנה! העובדה הזו הופכת את מוצרי ההמפ למוצרים חזקים ועמידים הרבה יותר ממוצרים דומים אחרים בשוק, מה שאומר שחיי המדף שלהם ארוכים הרבה יותר ושהם יוכלו לשרת אתכם לאורך כל הטיול שלכם ( ובינינו? גם הרבה אחריו ).

אחריות ארוכת טווח

מרבית החברות שמוכרות פאוצ'ים מסרבות להעניק עליהם אחריות. למה? אולי בגלל איכות המוצר, בגלל העובדה שזה מוצר שאנשים משתמשים בו ביום יום והבלאי שלו עלול להיות גבוהה או בגלל מגוון סיבות אחרות. אצלנו, זה לא ככה. אנחנו עומדים מאחורי המוצרים שלנו, ורוצים לתת לכם את השירות הטוב ביותר,לכן אנחנו מעניקים לכל פאוץ' 3 חודשים מלאים של אחריות, עלינו.

מגוון של צבעים ועיצובים

ברור לנו שלכל אחד יש את הדעות והאהבות שלו, ורצינו לוודא שכל אחד ואחת יוכלו למצוא את פאוץ' החלומות שלהם. בדיוק בגלל זה, אנחנו מציעים פאוצ'ים במגוון צבעים, עיצובים וצורות כך שלא תצטרכו לוותר על הסטייל האישי שלכם לשנייה בזמן שאתם בחו"ל (וגם בארץ).

 

אנחנו ב-Happy Hempy מקווים שהצלחנו לגרום לכם להבין שפאוצ'ים הם הדבר הבא של עולם הטיולים. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון דגמים ודוגמאות של פאוצ'ים שיהפכו את הטיול הבא שלכם לבטוח יותר, נוח יותר ומלא בסטייל. רוצים לראות בעצמכם? כל מה שאתם צריכים לעשות זה להקיש על הקישור הזה