המוצרים שלנו

אם הגעתם לקרוא את הכתבה הזאת, סביר להניח שאתם מחפשים מוצרי בדים המיוצרים מצמח ההמפ, אותו אתם בטח מכירים כצמח הקנאביס. ככל שהשנים עוברות, האנושות מגלה יותר ויותר תכונות חיוביות של צמח זה. לצד הסגולות הרפואיות, גילינו כי צמח הקנאביס יכול לשמש אותנו לייצור של תיקי גב, פאוצ'ים, קייסים לטבק, תיקי שק, ועוד מגוון מוצרים! עם זאת, צריך לדעת כיצד לעבוד עם הצמח בצורה נכונה, על מנת שהוא יוכל לתת לנו את המקסימום. רוצים לגלות מה הופך את המוצרים שלנו לטובים ביותר בתחום? כל מה שאתם צריכים לעשות זה להמשיך לקרוא.

מקוריות זה שם המשחק

הדרישה של הקהל הרחב למוצרי קנאביס הולכת ועולה בשנים האחרונות, בעיקר בגלל העלייה של השימוש בצמח במדינות שונות. לצד הדרישה, קמו לא מעט עסקים וחנויות, ברחבי העולם וגם כאן בארץ ישראל, שמנסים לשווק ללקוחות החדשים מוצרי קנאביס מכל מיני סוגים. החברה שלנו, Happy Hampy, היא חברת מותג מקורי. לא פעם אנחנו נתקלים בחברות או אנשים שמנסים להעתיק את המוצרים שלנו או את דרכי העבודה שלנו. זה מחמיא, אך חשוב לזכור מי היא החברה שהביאה את הבשורה למדינה. כשאתם קונים מוצר שלנו אתם יכולים להיות בטוחים שרכשתם מוצר מקורי, איכותי, שנעשה בתהליך שלא פוגע בסביבה ושגם יוסיף לכם הרבה שיק ליציאה הבאה שלכם.

עבודת יד זה הכי מיוחד

כל המוצרים הנמכרים באתר שלנו הם מוצרים בעבודת יד, המיוצרים באזורי נפאל והודו הרחוקים. אנחנו מאמינים שמוצר הופך למיוחד הרבה יותר כשהוא נעשה בעבודת יד, שאדם השקיע בו זמן ומחשבה, ואלו בדיוק המוצרים שאנחנו רוצים לספק לכם. תהליך הייצור של מוצרי ההמפ שלנו נעשים בתהליך ייצור סביבתי ואקולוגי, הנעשה תוך התחשבות בחומרי הגלם ובידיים העובדות. כל העובדים שמייצרים את המוצרים שלנו מועסקים בתעסוקה הוגנת ובתנאים טובים, כאלו שמאפשרים להם ולמשפחות שלהם להמשיך ולחיות בכבוד.

שומרים על הכדור גם בתהליך הייצור

כולנו כבר יודעים כמה חשוב לשמור על הכדור שלנו בכל פעולה שאנחנו עושים, לכן, גם תהליך הייצור של המוצרים שלנו הוא תהליך אקולוגי, ששם דגש על קיימות ומחזור. המוצרים שלנו עשויים ממוצרים ממוחזרים, שעוזרים לנו לשמור על הכדור שלנו בריא יותר. בנוסף, הבחירה להשתמש בהמפ ולא בחומרים מזיקים כמו פלסטיק, עוזרת לנו לשמור על הסביבה בה אנו חיים. שימוש נכון בצמחים וחומרים טבעיים אחרים מאפשרים לנו להנות מכל המוצרים והחפצים שאנחנו צריכים מבלי להזיק בצורה בלתי הפיכה לכדור הארץ, לחיות השונות הקיימות בו וגם לנו בני האדם. אין ספק כי מוצרים ירוקים ואקולוגיים הם העתיד של כל חברה.

שירות לקוחות פורץ גבולות

לאורך השנים למדנו שלא משנה כמה המוצרים של חברה מסוימת הם איכותיים או יפים, עליה לדעת כיצד לתת שירות ללקוחות שלה. לצד עשרות המוצרים שאנחנו מוכרים באתר, אנחנו גם שמים דגש רציני על שירות הלקוחות שלנו. אנו משתדלים להיות זמינים ללקוחות שלנו כמה שיותר, לענות על השאלות שלהם וגם לסייע להם במקרה והם זקוקים לעזרה. ללא הלקוחות שלנו, לא היינו כאן, לכן אנחנו מאמינים שצריך לשמור על קשרים טובים במטרה להגיע להצלחה.