תיקי הפי המפי

האנושות עוד לומדת להכיר את צמח ההמפ. אם בעבר חשבו שמדובר רק בצמח בעל יכולות השפעה על נפש האדם, היום כבר אנחנו יודעים להגיד שזה ממש לא המצב. צמח ההמפ משמש חברות ותעשיות רבות על מנת להכין מוצרים שיכולים ללוות אותנו לאורך שנים רבות.

החברה שלנו, Happy Hampy, פועלת כבר כ-7 שנים בתחום, ובכך נהייתה מעין פורצת דרך של התחום בארץ. עם זאת, אנחנו עדיין מקבלים לא מעט שאלות מלקוחות על המוצרים שלנו, בדגש על התיקים מהמפ שאנחנו מציעים למכירה. רצינו לענות על כל השאלות במקום אחד, ובדיוק בגלל זה הכנו את המאמר הזה. כאן, תוכלו למצוא את התשובות לכל השאלות הנפוצות ביותר שאנחנו מקבלים על תיקי ההמפ שלנו. 

מהו צמח ההמפ?

סביר להניח שאתם מכירים את צמח ההמפ בשם אחרצמח הקנאביס, או בשמו המדויק יותרקנבוס. צמחי ההמפ הם קבוצת זנים, תת זן של קנאביס, מסוג סאטיבה. מגדלים אשר מגדלים את הצמח משקיעים בהם במטרה שבהמשך הדרך ישתמשו בהם למטרות תעשייתיות שונות. 

האם מדובר באותו סוג של קנאביס כמו הסוג המשמש לתרופות ועישון?

לא! חשוב לדעת כי מדובר בשני זנים שונים. צמח ההמפ בו אנו משתמשים להרכבת המוצרים שלנו, לרבות התיקים, עשויים מזן שאינו מופק לצרכי הפקת הקנאביס בצורתו המוכרת יותר. ישנן חברות המשתמשות בצמח ההמפ כתוסף תזונה, ואחרות, כמונו, משתמשות בו על מנת להפיק סיבי בד ומהם להרכיב מוצרים שונים ומגוונים. 

האם למוצרים העשויים מהמפ יש השפעה על הגוף?

לא. כפי שפירטנו למעלה, צמח ההמפ אינו משמש לצריכה עצמית או להשפעה פסיכודלית כזו או אחרת על הגוף, כך שבטוח לגמרי להשתמש במוצרים שלנו, מבלי לחשוש מתופעות לוואי. 

האם תיקי המפ הם תיקים עמידים?

אכן כן! הסיבים של צמח ההמפ הם סיבים חזקים ועמידים במיוחד, מה שהופך כל מוצר המורכב מאחוז גבוהה של המפ למוצר עמיד ויציב. מחקרים בדקו ומצאו כי מוצרי המפ הם עמידים פי 3 ויותר ממוצרי כותנה, כך שרכישה של מוצרי המפ יכולה להיות משתלמת במיוחד לאורך זמן. 

האם תיקי ההמפ שלכם מיוצרים בסחר הוגן?

כמובן. אנחנו בהפי המפי מאמינים שכל מוצר צריך להיווצר בסביבה אקולוגית ושוויונית, שמאפשרת לכל מי שלוקח חלק בעשייה לחיות בכבוד. כל המוצרים שלנו נעשים בתהליך מחזור, תוך שימת דגש על קיימות וייצור סביבתי. 

האם תיקי ההמפ נעשים בעבודת יד?

כן. התיקים, כמו כל שאר המוצרים שלנו, נעשים בעבודת יד מדוקדקת וקפדנית. אנחנו משתדלים לתת ללקוחות שלנו את החוויה ואת המוצרים הטובים ביותר, כך שאנחנו לא מתפשרים על האיכות והנשמה שיש בכל מוצר שאנחנו מוכרים. לא משנה אם בחרתם לרכוש תיק גב, פאוץ', קייס לטבק או תיקי שקכולם מיוצרים בעבודת יד.

האם תיקי המפ מתאימים כתיקים לנסיעה לחו"ל?

ברור שכן! אנשים רבים בוחרים לרכוש את התיקים שלנו לפני נסיעות ארוכות לחו"ל, בעיקר בזכות העמידות שלהם בהשוואה לתיקים אחרים הקיימים בשוק. העמידות שלהם, לצד מגוון הדגמים והצבעים בהם הם מגיעים, מאפשרים לכל אחד למצוא את התיק שמתאים לו בדיוק ויאפשר לו לטייל בחו"ל בראש שקט ועם המון סטייל.